niedziela, 13 września 2009

Dama z Pudełka








Był taki dzień
Była taka godzina

Była taka minuta
Była taka sekunda

Był czas
Kiedy byłam szczęśliwa

Takie wierszyki układałam jako dziewczynka. A jak było mi bardzo źle, to otwierałam okno i wpuszczałam do swojego pokoju króla Maciusia I. Czasami gadaliśmy do rana.

Teraz, gdy przestaję pasować do ramek, w które wpycha mnie los sklerotyk, co zapamiętać nie może, czego to ja najbardziej na świecie nie lubię...i wciska wciąż, i wciąż przez tę chorobę swoją starczą w obrazek mój osobisty głupią, ludzką złość, to mi się wszystko rozpada z bezradności. Dobrze, że nauczyłam się latać. Bez tego...nie wiem, czy dałabym radę.

Był taki dzień. Był czas...zabrałam w swoje ukochane miejsce Damę z Pudełka podarowaną mi przez Elle. To moje dla Ciebie dziękuję. Bardzo, bardzo mi się podoba.

Pofruwałyśmy wspólnie nad Iną. „Hej, tam w dolinie. Hej, tam przy młynie. Kandy we wodzie słonko się skrzy”. Tam, gdzie mam cudownych przyjaciół. Skoro tak wiele wokół mnie dobroci, cóż mi zrobić może obca, głupia, ludzka złość? Uśmiecham się.

6 komentarzy:

Elle pisze...

Przepiękne fotografie Izo :))) Ten rower mnie powalił!!
Cieszę się, że pudełeczko przypadło Ci do gustu :)
Serdeczności ślę :)

ta Magda pisze...

nadzwyczajny klimat mają te zdjęcia

Kasia pisze...

To młyn chyba....skąd go wydobyłaś....zdjecia piekne a tekst ....oddaje wszystko co i ja czuję.Pieknie to ujęłaś....Poetka?Wrażliwa dusza?

joanna pisze...

O ja niesłowna...
Miałam coś napisać na Twój konkurs, ale wyglada na to, że chyba nie było ani takiego zdarzenia, ani takich osób...
Ale jeszcze będę zgłębiać zakamarki mej nędznej pamięci ;))

Ten post jest cudny :))
Aranżacje jak dla dobrego czasopisma lub kalendarza...
Rower niezwykły!

Ściskam serdecznie i pozdrawiam :)

Katarzyna pisze...

Wpadłam przez przypadek.
I już tu zostanę.
Pięknie piszesz, pięknie cykasz fotki i nie wiem co dalej napisać, bo mi brak słów.
Muszę to wszytko przetrawić, bo przeczytałam jednym tchem całego bloga :)
Pozdrawiam serdecznie

gm pisze...

Oooo.... fajny klimacik z tym sklepieniem.