niedziela, 18 października 2009

Drawskie



Pomyślałam ostatnio, że Birmę i Tajlandię mogę sobie darować. Mały napisał list do Mikołaja. „Proszę, Mikołaju, przynieś mi zestaw wiertarek, słodycze i duży dom”. Juśka skrzywiła się na tę irracjonalną prośbę : „Jak ma Mikołaj dom w worku zmieścić i na plecach unieść?” Mikołaj według mojego syna wszystko może. Córka już wie, że możność świętego sprzężona jest nierozerwalnie z tym, na co rodziców stać. Mały buja w dziecięcych, różowych obłokach. Powinnam rozłożyć ramiona i krzyknąć do niego w chmurki: „Skacz synku, stoję mocno na nogach, ciebie też na ziemi twardo postawię.” Nie potrafię jednak.

Fruwając po różnych zakątkach kraju i Europy nie zauważyłam, że Nornisko stało się dla nas za małe. Gdy byłam dzieckiem, rysowałam na kartkach domek z firankami w oknach, dymiącym kominem i słonecznikami wystającymi zza drewnianego płotka. Później mi przeszło. Jakoś tak mam, że nie potrafię spokojnie wysiedzieć przez tydzień czasu w jednym miejscu. Wiele marzeń udało mi się zrealizować. Może czas się zatrzymać i założyć gniazdo? Małe, malusie, koniecznie z okiennicami...na przykład gdzieś na Drawskim?

Jak to dobrze, że nie zgubiłam jeszcze drogi na chmurkę małej dziewczynki.

9 komentarzy:

Elle pisze...

Marzenia są piękne :) I życzę ich realizacji :)
Pozdrawiam serdecznie

Ita pisze...

Mam nadzieję ,że Twoje marzenia ,wspomagane jeszcze przez synka ,wkrótce się spełnią .Nie pozostaje mi nic innego ,jak życzyć Ci tego z całego serca.
Pozdrawiam ciepło.

joanna pisze...

Izuniu, dlugo nie zaglądałam, ale widzę, że Tonie też brakuje czasu...
A może pogoda sprawia, że nastrój nie ten, co byś chciała...

Ostatkiem sił, na koniec dnia zaglądam w zaprzyjaźnione blogi i przyznam Ci, że to trochę pomaga oderwać się od problemów.

Ściskam bardzo gorąco :)

13ka pisze...

Haloooooooooooooooooooooooo
gdzie Ty znowu uciekłaś????????????

już drogę na kopiec wydreptałam w oczekiwaniu na słówko choć jedno Twoje

Kroniki egipskie pisze...

Iza, marzenia się spełniają!
A dzieciom pozwólmy marzyć ...
Ania

Błażej pisze...

Czekam na następny wpis.

Biznes plany pisze...

Nie zgadzam się z Tobą, ale ok

wczasy nad morzem pisze...

Ciekawy blog,kiedy aktualizacja jakieś nowe wpisy,zdjecie roweru przypomina mi Kołobrzeg.:)

Wakacje nad Morzem pisze...

Mikołaj ma duży worek i zmieści nawet dom, ma worek tak duży jak duże są marzenia.